قرارداد حاضر براساس ماده 10 قانون مدنی و با تابعیت از کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به صورت عام و قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382 و آیین نامه های مربوطه به صورت خاص، از تاریخ دریافت ایمیل و تایید فعالسازی حساب کاربری سایت آیدی پال از سوی کاربر (مالک مشخصات ثبت شده در سایت آیدی پال) به رسمیت قانونی خواهد رسید. قرارداد حاضر متضمن کلیه توافقات طرفین بوده و توافقات و اظهارات پیشین، اعم از شفاهی و کتبی، در ارتباط با موضوع این قرارداد از تاریخ انعقاد، فاقد هرگونه اثر خواهد بود. با توجه به فعالیت این شرکت که تابع کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران است هرگونه عملی که در قوانین زیر به آن اشاره نشده اما مغایر با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران یا قوانین بین المللی باشد نیز تخلف محسوب می گردد.
قوانین و مقررات آیدی پال
- Home
- قوانین و مقررات
قوانین و شرایط استفاده
استفاده از هر کدام از سرویس های آیدی پال به منزله قبول قوانین زیر می باشد لذا رعایت این مطالب برای کاربران الزامیست و در صورت عدم رعایت مقررات ، آیدی پال مجاز است، سرویس مشتری را بدون عودت هزینه پرداختی قطع نماید.
آیدی پال می تواند در هر زمان که بخواهد قوانین فوق را تغییر داده یا تکمیل نماید و هیچ تعهدی در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد ، نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی آیدی پال قرار خواهد گرفت و برای همه مشتریان لازم اجرا می باشد.
۱.۱ هویت فروشنده : فناوری نوین آیدی پال در این توافق نامه شرکت نامیده می شود.
۱.۲ هویت خریدار : خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و سرویس های خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود.
۱.۳ در مورد خریداران با هویت شخص حقوقی، یک نفر نماینده تام الاختیار در پرتال کاربران معرفی می گردد. این نماینده نسبت به سرویس تهیه شده همانند خود شخص حقوقی اختیار تام دارد. وظیفه اعلام کتبی نماینده جدید در آینده بر عهده خریدار بوده و شرکت در صورت عدم دریافت اعلام کتبی مسئولیتی نسبت به حقوق و عملکرد مالکیتی و مسئولیتی خریدار نخواهد داشت .
۱.۴ برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل کپی شناسنامه ،کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی همراه با کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، به شرکت می باشند. در صورتیکه شرکت، در هنگام تکمیل فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور، اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای شرکت محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود. شرکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاﺀ خریداران و نمایندگان آنها ندارد.
۱.۵ خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. شرکت حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. شرکت حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس بدون اطلاع قبلی اقدام نماید و خریدار حق هیچ اعتراض یا شکایتی ندارد.
۱.۶ مالکیت سرویس و کلیه مسئولیت ها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار و یا نماینده خریدار هریک به تنهائی می باشد.
۱.۷ در صورتی که به درخواست مشتری و در راستای کاهش هزینه و یا بهبود کیفی خدمات نگهداری و تمدید، به جای مشخصات خریدار مشخصات شرکت ارائه کننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکیت و کلیه حقوق و مسئولیت های قانونی بر عهده خریدار خواهد بود.
۲.۱ روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت های پرتال پشتیبانی که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.
۲.۲ روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال به ایمیل اصلی شرکت می باشد.
۲.۳ استفاده از ایمیل توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیزبرای خریدار محسوب نمی گردد.
۲.۴ شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات وخسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.
۲.۲ روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.
۲.۳ استفاده از ایمیل توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیزبرای خریدار محسوب نمی گردد.
۲.۴ شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات وخسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.
۴.۱ پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل و یا برگه سرویس به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مورد نظر مانع تحویل سرویس نمی گردد.
۴.۲ خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکور را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۲ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی و با امضا نامه، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نماید.
۴.۳ در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ۲ برابر خواهد بود.
۴.۴ خریدار حق درخواست لغو سرویس خریداری شده تحویل نشده را تا قبل از سپری شدن ۲ برابر زمان تحویل مجاز آن سرویس نخواهد داشت. به عنوان مثال چنانچه زمان تحویل ۱۰ روز باشد در صورت عدم تحویل، خریدار تا ۱۴ روز مجاز به انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی خود نمی باشد.
۴.۵ شرکت مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده و تحویل شده ندارد.
۳.۱ تغییرات توافقنامه : توافقنامه استفاده از خدمات شرکت تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران وسایر قوانین بین المللی و توافقات مجامع بین المللی ناظر بر سرویسهای قابل ارائه شرکت و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین وماهانه امکان تغییر دارند، شرکت حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند ونسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت شرکت در دسترس عموم خواهد بود.ضمنا شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر درخصوص تغییرات احتمالی نداشته وخریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت شرکت کنترل نماید.
۳.۲ تغییرات تعرفه: در صورت تغییر تعرفه درحین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به تمدید در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمتهای جدید خواهد بود . لیکن خدمات خریداری شده با تعرفه قبلی تا پایان دوره آن ارائه می گردد.
۳.۳ هزینه های کارشناسی نیروی فنی ویا سایر خدماتی که درهنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداری شده مورد نیاز واقع می گردد تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار می باشد .
۳.۴ ارتقاﺀ سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می گیرد و هزینه آن معادل هزینه مابه التفاوت هزینه سرور بسته به زمان باقی مانده می باشد.
۳.۵ با توجه به این که برخی سرویس های ارائه شده در آیدی پال به صورت واسطه ای از سرویس دهنده ثالت خریداری می گردد و کامیاب هاستینگ در تغییر شرایط و یا قیمت سرویس امکان اعمال نفوذ ندارد ، قوانین ارائه دهنده سرویس ، موثر بر شرایط قرار داد خواهد بود ، همچنین در صورتی که سرویس های خریداری شده در کامیاب هاستینگ در دوره بلند مدت توسط مشتری خریداری شده باشد ، اما کامیاب هاستینگ به واسطه شرایط اعلام شده سرویس دهنده امکان خرید سرویس به صورت بلند مدت از سرویس دهنده اصلی را نداشته باشد ، هر گونه تغییر قیمت و یا تغییر شرایط بر قرارداد سرویس مشتری موثر خواهد بود و مشتری ملزم به پرداخت هزینه مابه التفاوت جهت اجرای ادامه قرارداد خواهد بود .
۳.۶ تغییرات فنی: هرگاه به دلیل موارد ضروری، شرکت امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد ویا فوریتهای فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان ونحوه تغییرات نخواهد داشت ضمناً خریدار به شرکت وکالت می دهد تا درزمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.
۳.۷ تغییرات مالکیت: تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا نماینده وی ویا ارسال ایمیل درخواست مذکور از طریق آدرس ایمیل موجود در حساب کاربری در پرتال کاربران انجام میگردد.
۳.۸ شرکت در راستای حفظ حقوق خریداران خود حق دارد مدارک شناسایی متقاضی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت وی و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد.
فناوری اطلاعات آیدی پال هیچ مسئولیتی در قبال تبدیل ریال به ارز های مختلف دیجیتالی و ارسال به آدرس کیف پول مشتری ندارد و تمامی مسئولیت کیف پول ها و یا حساب های اینترنتی بر عهده مشتری می باشد.
آیدی پال فقط بعنوان تبدیل کننده ارز دیجیتال می باشد و در قبال پرداخت به حساب های خارجی هیچ مسئولیتی ندارد.
تمام مسئولیت بررسی صحت آدرس های پرداخت و دریافت کننده اعم از درستی آدرس و مجاز بودن دریافت کننده بر عهده مشتری می باشد و آیدی پال هیچ مسئولیتی در قبال صحت و مجاز بودن حساب ها و کیف پول های مشتری ندارد.
در صورت عدم مجاز بودن دریافت کننده تمامی عواقب مادی ، معنوی ، حقوقی و تمامی خسارت وارد شده به آیدی پال برعهده مشتری می باشد.
آیدی پال هیچ مسئولیتی در قبال بررسی کارت بانکی و حساب های پرداخت کننده ندارد و تمام صحت آن باید توسط بانک و درگاه پرداخت بررسی گردد.
تبدیل و پرداخت به حساب های خارجی مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران انجام می پذیرد.
پرداخت های غیر مجاز بر عهده مشتری می باشد و آیدی پال هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت ها و دریافت ها ندارد.
لطفاً با مطالعه قوانین، به این ارزشها پایبند باشید.
مشترک خبرنامه ما شوید
هدف آیدی پال
فناوری نوین آیدی پال تیمی جوان و حرفه ای با انگیزه است که از ابتدا با یک هدف بسیار بزرگ و ارزشمند پای در عرصه رقابت نهاده است ، تمام تلاش تیم ما این است که بتوانیم حرفه ای ترین خدمات را با استفاده از قدرتمندترین زیرساخت ممکن به شما ارائه دهیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.